Č.93 PÁN JEŽÍŠ NÁS VEDE DO NEBE A ZACHRAŇUJE PŘED PEKLEM, POZORNĚ ČTĚTE!
PRAVDA O EUCHARISTII Z ÚST JEŽÍŠE V EVANGELIU PŘED 2000 LETY: (Jan 6,22-71)
O chlebu života.
Zástup zůstal na protějším břehu moře. Druhého dne si uvědomil, že tam byl jen jeden člun a že Ježíš na něj nenastoupil, ale že učedníci odjeli sami. Jiné čluny z Tiberiady však přistály nedaleko místa, k d e j e d l i chléb, nad nímž Pán vzdal díky.(Ježíšův zázrak, kdy namnožil 5 chlebů a 2 ryby, aby nasytil 5000 lidí.)
Když tedy zástup shledal, že Ježíš ani jeho učedníci tam nejsou, vstoupili na ty čluny a jeli ho do Kafarnaum hledat. Když jej na druhém břehu moře nalezli, řekli mu:"Mistře, kdy ses sem dostal?"
Ježíš jim odpověděl:"Amen, amen, pravím vám, hledáte mě ne proto, že jste viděli znamení, ale proto, že jste jedli chléb a nasytili jste se. NEUSILUJTE O POMÍJEJÍCÍ POKRM, ALE O POKRM ZÚSTÁVAJÍCÍ PRO ŽIVOT VĚČNÝ; ten vám dá Syn člověka, jemuž jeho Otec, Bůh, vtiskl svou pečeť."
Řekli mu:"Jak máme jednat, abychom konali skutky Boží?"
Ježíš jim odpověděl:"Toto je skutek, který žádá Bůh: ABY JSTE VĚŘILI V TOHO, KOHO ON POSLAL."
Řekli mu:"Jaké znamení učiníš, abychom je viděli a uvěřili ti? Co dokážeš? Naši otcové jedli na poušti manu, jak je psáno:'Dal jim jíst chléb z nebe'."
Ježíš jim řekl:"Amen, amen, pravím vám, chléb z nebe vám nedal Mojžíš; pravý chléb z nebe vám dává můj Otec. Neboť Boží chléb je ten, který SESTUPUJE Z NEBE A DÁVÁ ŽIVOT SVĚTU."
Řekli mu:"Pane, dávej nám ten chléb stále!"
Ježíš jim řekl: "J Á J S E M C H L É B Ž I V O T A ! Kdo přichází ke mně, nikdy nebude hladovět, a kdo věří ve mne, nebude nikdy žíznit. Ale řekl jsem vám: Viděli jste mě,(udělat zázrak) a přece nevěříte. Všichni, které mi Otec dává, přijdou ke mně; a kdo ke mně přijde, toho nevyženu ven, neboť jsem sestoupil z nebe, ne abych činil vůli svou, ale abych činil vůli toho, který mne poslal; a jeho vůle jest, abych neztratil nikoho z těch, které mi dal, ALE VZKŘÍSIL JE V POSLEDNÍ DEN."
Židé proti němu reptali, že řekl: 'Já jsem chléb, který sestoupil z nebe.' A říkali: "Což tohle není Ježíš, Syn Josefův? Vždyť známe jeho otce i matku! Jak tedy může říkat: 'Sestoupil jsem z nebe!'"
Ježíš jim odpověděl: "Nereptejte mezi sebou! Nikdo nemůže přijít ke mně, jestliže ho nepřitáhne Otec, který mě poslal; a Já ho vzkřísím v poslední den....Amen, amen, pravím vám, kdo věří ve mne, MÁ ŽIVOT VĚČNÝ. JÁ J S E M C H L É B Ž I V O T A. Vaši otcové jedli na poušti manu, a zemřeli. Toto je chléb, který sestupuje z nebe: KDO Z NĚHO JÍ, NEZEMŘE. Já jsem ten chléb živý, který sestoupil z nebe; a kdo jí z tohoto chleba, živ bude na věky. A chléb, který já dám, JE MÉ TĚLO, dané za život světa!"
Židé se mezi sebou přeli:"Jak nám ten člověk může dát k jídlu své tělo?"
Ježíš jim řekl:"Amen, amen, pravím vám, NEBUDETE-LI JÍST TĚLO SYNA ČLOVĚKA A PÍT JEHO KREV, NEBUDETE MÍT V SOBĚ ŽIVOT !
KDO JÍ MÉ TĚLO (eucharistii) A PIJE MOU KREV, MÁ ŽIVOT VĚČNÝ A J Á H O V Z K Ř Í S Í M V P O S L E D N Í D E N.
Neboť mé Tělo je pravý pokrm a má Krev je pravý nápoj. Kdo jí mé tělo a pije mou krev, zůstává ve mně a j á v n ě m.
Jako mne poslal živý Otec a JÁ MÁM ŽIVOT Z OTCE, tak i ten, KDO MNE JÍ, BUDE MÍT ŽIVOT ZE MNE.
To je ten chléb, který sestoupil z nebe - ne jako jedli vaši otcové, a zemřeli. Kdo jí tento chléb, ž i v b u d e n a v ě k y." To řekl, když učil v synagóze v Kafarnaum.
Když to jeho učedníci slyšeli, mnozí z nich řekli:"To je hrozná řeč! Kdo to může poslouchat?" Ježíš poznal, že učedníci na to reptají, a řekl jim:"Nad tím se urážíte? Co až uvidíte vystupovat Syna člověka tam, kde byl dříve? C O D Á V Á Ž I V O T J E D U C H, tělo samo nic neznamená. Slova, která jsem k vám mluvil jsou Duch a jsou život. Ale někteří z vás nevěří." Ježíš totiž od počátku věděl, kteří nevěří a kdo je ten, který ho zradí.
A řekl:"Proto jsem vám pravil, že nikdo ke mně nemůže přijít, není-li mu to dáno od Otce."
Od té chvíle ho mnoho jeho učedníků opustilo a už s ním nechodili. Ježíš řekl dvanácti: "I vy chcete odejít?"
Šimon Petr mu odpověděl: "Pane, ke komu bychom šli? Ty máš slova věčného života. A MY JSME UVĚŘILI A POZNALI, ŽE TY JSI TEN KRISTUS, SYN BOHA ŽIVÉHO."
JEŽÍŠ FAUSTYNĚ KOVALSKÉ:
"Dcero Má, říkej celému světu o mém milosrdenství. Toužím, aby svátek milosrdenství byl útočištěm a úkrytem pro všechny duše a zvlášť pro ubohé hříšníky. V tento den (Druhá neděle Velikonoční) je otevřeno nitro mého milosrdenství; celé moře milostí vylévám do duší, které se ke zdroji mého milosrdenství přiblíží.
DUŠE, KTERÁ PŘIJME SVÁTOST SMÍŘENÍ (zpověď) a SVATÉ PŘIJÍMÁNÍ, DOSÁHNE ÚPLNÉHO ODPUŠTĚNÍ VIN A TRESTŮ.
Kdysi dávno řekl Bůh Abrahamovi, aby opustil zemi, v níž přebývá, a odešel do nové země, kterou dostane on a jeho potomstvo za dědictví. Abrahám poslechl. Opustil Charan a odešel do Kanaánu, který dnes známe pod názvem Palestina. Proč se Bůh obrátil na Abraháma s touto prosbou? Protože JIŽ TEHDY BYLI LIDÉ VELMI VZDÁLENI OD BOHA, ZCELA ZAPOMÍNALI NA PRAVÉHO BOHA A KLANĚLI SE MODLÁM. Bůh chtěl, aby se aspoň v jednom národu UDRŽELA PRAVÁ VÍRA, VÍRA V JEDNOHO BOHA! Tím národem mělo být potomstvo Abraháma. Abrahám se měl stát otcem vyvoleného národa, z něhož se jednou měl narodit Mesiáš, VYSVOBODITEL LIDSTVA Z JEHO HŘÍCHŮ. Tento vyvolený národ si Bůh chránil zvláštním způsobem. Uzavřel s ním smlouvu, v níž slíbil, že národ bude chránit, POKUD MU ZŮSTANE VĚRNÝ, ale bude jej trestat, když půjde za cizími bůžky! Svému národu Bůh posílal proroky, kteří jej napomínali a udržovali v něm naději na příchod Mesiáše a vzbuzovali v národu touhu po něm.
Tato dlouhotrvající touha se splnila a očekávaný Mesiáš přišel. Avšak přišel v době, kdy Židé, ZEJMÉNA JEJICH VŮDCOVÉ, ZPYŠNĚLI a nečekali Osvoboditele od hříchu, ale spíše politického osvoboditele, který by zničil moc Římanů a učinil by ŽIDY NÁRODEM VLÁDNOUCÍM SVĚTU.
Mesiáš přišel, přišel mezi své, ale vlastní ho nepřijali! Žil mezi nimi, učil národ, dělal zázraky, ale oni ho nepoznali. V této situaci Ježíš vyslovil rovněž podobenství o hostině(Mat 22,1-10) V tomto podobenství přirovnává Boží Království k velké hostině. Hospodářem, který s velkou pečlivostí všechno připravil, aby na hostině nic nechybělo, je sám Bůh. Pokrmy, které jsou připraveny na stole, jsou Boží dary, jimiž Bůh obdarovává svůj vyvolený národ v průběhu mnoha staletí. Sluhové, kteří na tuto hostinu zvali, byli proroci. Sluha, který v hodinu večeře pozvaným oznámil, ŽE VŠECHNO JE JIŽ PŘIPRAVENO, AŤ UŽ PŘIJDOU, JE PÁN JEŽÍŠ. Ale Židé, především jejich duchovní vůdcové, byli již tak připoutáni k pozemským věcem, ŽE POZVÁNÍ NEPŘIJALI! Jenomže Boží Království nezůstane prázdné. Nechtěli je naplnit vyvolení, tak je naplní pohané, kterými Židé tak velice pohrdali! Toto je hrozná tragédie vyvoleného židovského národa!
Tato tragédie se dnes znovu opakuje. Mnozí jsou pozváni do Božího Království PŘIJETÍM SVÁTOSTI KŘTU. Ale kolik pokřtěných se odmítne velké hostiny v Božím Království účastnit! O BOŽÍ KRÁLOVSTVÍ NEMAJÍ ZÁJEM! Vymlouvají se! Jejich výmluvy jsou různé: Prý koupili pole a musí se na ně jít podívat. Jiný se vymlouval na voly. Také pole i voli představují bohatství, majetek a peníze. Nejsou to věci špatné, vždyť materiální prostředky nám dává Bůh a mají nám pomáhat dosáhnout nebe. Nejsou špatné, pokud z prostředků neučiníme samotný cíl. (Pak se nás zmocní démon Mamon a naše konce jsou v pekle.)Potom se věnujeme svému bohatství, majetku a penězům až do té míry, že úplně ZAPOMÍNÁME NA SVOJI DUŠI! To, co nám mělo pomoci dosáhnout Božího Království, nám zabránilo do něj vstoupit! Je to největší tragédie, která může člověka postihnout.
Třetí se vymlouval, že se oženil, proto nemůže přijít. Vždyť neudělal nic zvláštního tím, že se oženil. Manželství je Boží záležitost, Bůh je stanovil již v ráji. Proto nebyl důvod k výmluvám. On měl říct: "Přijdu, ale nepřijdu sám, přijdu spolu se svou manželkou." Toho si musí být vědomi všichni manželé, ONI VŽDY PATŘÍ K SOBĚ! Zodpovídají jeden za druhého. Mají si navzájem pomáhat, a to nejen ve věcech tohoto světa, ALE I PŘI SPÁSE SVÝCH NESMRTELNÝCH DUŠÍ. Opravdová láska si ani nedokáže představit, že ten, koho miluji, by měl být nešťastný! Nijak nemůže stačit, že já dělám všechno, abych byl v nebi, a partner může jít klidně do pekla? V manželství jsou dva lidé TAK BOHEM SPOJENI, ŽE MAJÍ JEN JEDEN SPOLEČNÝ ŽIVOT, a proto mají i společnou cestu. Pokud by se v manželství vaše cesty rozcházely v náboženství, ve vašem vztahu k Bohu a k jeho přikázáním, potom SE MUSÍTE MNOHO MODLIT, ABY SE VAŠE CESTY CO NEJDŘÍVE SPOJILY. Každá manželka má pomáhat manželovi ke spáse, stejně tak i manžel.
Nyní se trochu zamyslíme nad situací Hospodáře, kterým je sám Bůh. On sám S TAKOVOU LÁSKOU PŘIPRAVIL DARY, A PŘESTO MNOZÍ LIDÉ, DOKONCE I POKŘTĚNÍ, TĚMI DARY OPOVRHUJÍ! Tyto nabídnuté dary byly zaplaceny velmi draze! Vždyť nebeský Otec nám poslal svého jednorozeného Syna, který s námi nejen žil, ale I OBĚTOVAL ZA NÁS SVŮJ ŽIVOT A ZVOLIL SI TU NEJSTRAŠNĚJŠÍ SMRT, SMRT NA KŘÍŽI, ABY NÁS VŠECHNY PŘESVĚDČIL O SVÉ NEKONEČNÉ LÁSCE K NÁM! My jsme ho ukřižovali svými hříchy a on se za nás ještě modlil: "Otče, odpusť jim, nevědí, co činí."(Luk 23,34) Ježíšovi nestačilo ani to, že jednou svůj život za nás obětoval na kříži, ale chtěl, aby se tato kalvárská oběť opakovala a zpřítomňovala na každém místě světa, nesčetněkrát NA NAŠICH OLTÁŘÍCH. Proto slavil první bohoslužbu v předvečer svého utrpení, v předvečer své smrti, a dal apoštolům příkaz, aby také oni to činili na jeho památku. STÁLE SE CHCE PŘIMLOUVAT ZA NÁS U SVÉHO NEBESKÉHO OTCE. Za nás ho chce oslavovat, ODPROŠOVAT ZA NAŠE HŘÍCHY, děkovat mu za všechny dary, které nám dává, a prosit o všechno, co potřebujeme pro naše těla a duše. A ještě ani to mu nestačilo! DÁVÁ NÁM TAKÉ SVOJE TĚLO ZA POKRM A SVOJI KREV ZA NÁPOJ PRO NAŠE DUŠE! S jakou láskou se nám dává - a MNOZÍ JÍM A JEHO LÁSKOU OPOVRHUJÍ! Kolik výmluv, když mají plnit své křesťanské povinnosti! Vyhýbají se nejen SVÁTOSTI SMÍŘENÍ A SVATÉMU PŘIJÍMÁNÍ, ale ještě i NEDĚLNÍ A SVÁTEČNÍ BOHOSLUŽBĚ! Dávají přednost televizi, přírodě či skleničce před SPÁSOU DUŠE! Bůh by mohl násilně zasáhnout, ale to neudělá! On dal člověku rozum a svobodnou vůli a nikdy mu tyto dva velké dary nevezme, protože chce mít u sebe svobodné, ne násilně nahnané, chce mít u sebe ty, kteří jeho nabídku dobrovolně přijmou, kdo se u něho cítí jako děti u svého Otce.
Uvědomme si, že všichni máme svá místa u stolu v Božím Království. Proto musíme dávat pozor, ABYCHOM SVOJÍ NEDBALOSTÍ O BOŽÍ VĚCI A SPÁSU DUŠE NEZTRATILI PRÁVO NA OBSAZENÍ SVÝCH MÍST V BOŽÍM KRÁLOVSTVÍ. Chraňme se a modleme se, aby se ani nám ani našim drahým nestalo, že uslyšíme z úst Boha - Hospodáře: "PRAVÍM TI, NEOKUSÍŠ Z MÉ VEČEŘE"!
(Z časopisu Misionár 11/2005)
O PLATNÉ ZPOVĚDI.
Kardinál J.H.Newman
Jedna z významných úvah kardinála J.H.Newmana o svátosti smíření, týkající se l í t o s t i n a d h ř í c h y:
"Snad ten hříšník byl katolík, ale ke své záhubě pohrdl velkým Božím milosrdenstvím. Přijímal vytrvale svátosti, aniž by se staral o to, zda skutečně m á v š e c h n y p o t ř e b n é d i s p o z i c e - upřímnou lítost nad hříchy a OPRAVDOVÉ ROZHODNUTÍ JE DÁL NEČINIT.
V minulosti žil tak, že opustil všechnu náboženskou praxi; ale přišel okamžik a on zatoužil uvést do pořádku svůj vztah k Stvořiteli; ZAČAL TEDY PRAVIDELNĚ PŘISTUPOVAT KE SVÁTOSTI SMÍŘENÍ - ZPOVĚDI A K EUCHARISTII.
Několikrát přišel za knězem a vyznal své hříchy; kněz je povinen vyslechnout jeho vyznání, jak je hříšník přednáší, i když jeho vyznání je rozhodně neúplné. Nenachází důvod, proč by mu měl rozhřešení odmítnout. Dostává tedy rozhřešení, pokud ho pouhá slova mohou zbavit hříchů.
Přichází znovu a znovu a je nad ním vyslovována formule rozhřešení. Onemocní je zaopatřen, pohřben s církevními obřady a....JE ZATRACEN NA VĚKY ! ! !
Ztracen, protože se n i k d y n e o b r á t i l u p ř í m n ě k B o h u. Zvykl si chodit ke svátostem b e z u p ř í m n é l í t o s t i, a tak klamal sám sebe, když zamlčel i své hlavní a nejdůležitější hříchy. Tak klamal sám sebe a myslel si, že nejde o hříchy a TO HŘÍCHY SMRTELNÉ !
Jeho p o v r c h n í náboženská praxe mu stačila, aby uspala a znecitlivěla jeho svědomí. Tak plynula léta, aniž by přistoupil k PLATNÉ A ÚČINNÉ SVATÉ ZPOVĚDI, přistupoval SVATOKRÁDŽNĚ k svatému přijímání a nakonec svátosti umírajícího byly jeho poslední svatokrádeží....
A T A K P Ř E D S T O U P I L P Ř E D B O H A..."
MOC JEDNÉ SLZY.
V jedné zemi, kdesi a kdysi, žil starý potulný rytíř. Jednou si uvědomil, že už mu docházejí síly na to loupit a vraždit, a už ho takový život omrzel. Rozhodl se, že s tím skončí a odejde do ústraní a bude myslet na to, co bude potom...
Odložil starou zbroj, meč, postroj na koně i koně, vzal na sebe oblek potulného mnicha, do ruky poutnickou hůl a vydal se ke klášteru, aby si očistil svědomí a usmířil se s Bohem.
Zaklepal na klášterní bránu a byl uveden k převorovi ke zpovědi. Slyšel, jak je ten převor dobrotivý, tak se nebál vyznat mu všechny zločiny.
Převor se usadil proti němu, vysunul rázně bradu a řekl:"Poslouchám".
Starý rytíř rázem nevěděl, odkud začít, zda vyznat nejdříve ty lehčí hříchy, nebo začít od těch nejtěžších? Pak se do toho pustil. Vyznával všechny přestupky Božího přikázání od smilstva a znásilňování, přes vraždění a loupení, ba ani nejedna chrámová pokladnička na milodary pro chudé nebyla pro jeho dlouhé prsty žádnou překážkou a hluboce je do ní ponořil.
Převor poslouchal a v duchu si říkal:"No to je strašné, on se tím ještě chlubí, Satan s ním přišel až do našeho kláštera, ten člověk v sobě nemá ani kapku lítosti!"
Když starý rytíř se vším skončil, převor se hluboce zamyslel a pak mu řekl: "Nemohu ti dát rozhřešení, synu, přijď až zítra. Budu se celou noc za tebe modlit, aby mi Svatá Panna poradila, co s tebou."
Druhý den ráno starý rytíř opět zaklepal na bránu kláštera a převor mu řekl: "Tady máš dřevěné vědro, jestliže to vědro naplníš vodou, udělím ti rozhřešení. Starý rytíř v duchu zajásal: "Tak lehké pokání, to bude maličkost." Vzal vědro a šel k fontáně na klášterním dvoře. Ponořil do ní vědro a nabral vodu. Ale ouha, všechna voda z něho ihned vytekla neviditelnými otvory.
I řekl si: "I to nic, co se nepodařilo napoprvé, půjde po druhé." Vzal vědro a odešel k pumpě ve vesnici pod klášterem. Pumpoval a pumpoval, ale voda zase vytékala a ve vědru se neudržela. Ale starý mnich to nevzdával, odešel vědro naplnit k potoku, pak k jezeru, vnořil ho do řeky i do blízkého moře, ale vědro se nedalo naplnit.
Tu se starý rytíř vrátil večer do kláštera, usadil se u brány a pomyslel si s lítostí: "To nikdy neuvidím Krista.." A jedna slza z oka mu skanula do vědra a vědro se ihned naplnilo až po okraj. Zanesl vědro převorovi a ten mu řekl: "Synu, odpouštím ti tvé hříchy, vrať se domů v pokoji a už nehřeš."
(Převyprávěno podle povídky.)
JEŽÍŠOVO POSELSTVÍ DONU OTTAVIOVI MICHELINIMU.
28.října 1975
P O Z O R !!! Nástroj záhuby - svatokrádežné zpovědi.
"Když jsem mluvil o zpovědi, řekl jsem ti, že způsob, jakým se nyní posluhuje touto svátostí, N E O D P O V Í D Á PLÁNŮM MÉHO MILOSRDENSTVÍ A MÉ LÁSKY, nýbrž naopak ZVRÁCENÝM ZÁMĚRŮM ZLÉHO !
Zlý neopomenul nic, aby přetvořil t u t o S v á t o s t, PROSTŘEDEK ZMRTVÝCHVSTÁNÍ A ŽIVOTA, VE VRAŽEDNÝ NÁSTROJ ZKÁZY, a tak kníže temnot zatemnil tento drahocenný plod mého vykoupení.
Řekl jsem ti v předchozích poselstvích, že jsem ustanovil své kněze za soudce svědomí. Jak to? Nejsem Já věčným Knězem? Když jsem vás povolal a posvětil, sdílím s vámi své kněžství, tak jako sdílím s dušemi v jiných svátostech svůj nadpřirozený život.
Já jsem však bytost nekonečně jednoduchá a nekonečně dokonalá, ve Mně jsou všechny dokonalosti jedno:
Jsem věčný Velekněz.
Jsem věčný Soudce.
Jsem věčná Láska.
Jsem věčná Spravedlnost.
Jsem věčné Milosrdenství.
Mně, Soudci, je vyhrazen zvláštní SOUD NAD KAŽDÝM ČLOVĚKEM - s o u d b e z o d v o l á n í, který bude mít svůj konečný závěr ve všeobecném soudu, jak to stojí v evangeliu. Já, nekonečně spravedlivý Soudce, soudím každého člověka podle spravedlnosti. Být soudcem znamená d á t r o z h ř e š e n í nebo o d s o u d i t s p r a v e d l i v ě z a h ř í c h y toho, kdo se jich dopustil.
Každý kněz musí být s p r á v n ý, SPRAVEDLIVÝ A NESTRANNÝ SOUDCE. Tuto moc nemá ze sebe, ale ode Mne, věčného Soudce. Mnozí používají tuto moc, jakoby ji měli ze sebe, VYKONÁVAJÍ JI S LEHKOMYSLNOSTÍ a NEZODPOVĚDNOSTÍ tuto nadpřirozenou moc, při které se třese každý, kdo má jen trochu duchovní citlivosti. POMÁHAJÍ K A J Í C N Í K Ů M N A C H Á Z E T VŠECHNA MOŽNÁ OSPRAVEDLNĚNÍ JEJICH HŘÍCHŮ a činí závěr, že BOŽÍ MILOSRDENSTVÍ JE VELIKÉ !
Svatokrádežné zpovědi!
Boží milosrdenství je nejen veliké, ale i nekonečné, ale to neopravňuje nikoho, A B Y J E T A K H A N E B N Ě Z N E U Ž Í V A L !
Je důležité, můj synu, abych ti zopakoval tuto věc:
SPRÁVCOVÉ BOŽÍ SPRAVEDLNOSTI, NESTÁVEJTE SE SPOLUPRACOVNÍKY ĎÁBLA, NEDĚLEJTE Z NÁSTROJE SPÁSY NÁSTROJ Z A V R Ž E N Í ! ! !
Bůh se nenechá beztrestně vysmívat! Slova, která jsem stanovil jako prostředek spásy, jsou j a s n á a n e o d v o l a t e l n á: odpouštět nebo zadržovat hříchy !
Zpověď není platná B E Z U P Ř Í M N É L Í T O S T I;
Není upřímné lítosti BEZ VÁŽNÉHO A UPŘÍMNÉHO PŘEDSEVZETÍ VÍCE NEHŘEŠIT !
M N O H O Z P O V Ě D Í J E N E P L A T N Ý C H ! ! !
M N O H O S V A T O K R Á D E Ž N Ý C H ! (SE SVATÝM PŘIJÍMÁNÍM)
Kdo se zpovídá, a neplní požadované podmínky, a kdo dává rozhřešení, aniž by se přesvědčil, že požadované podmínky jsou splněny, profanuje tuto svátost a dopouští se S V A T O K R Á D E Ž E ! (To je těžký smrtelný hřích.)
Kdo znevažuje tento zázračný prostředek spásy a přeměňuje ho na prostředek z á h u b y, stává se tak komplicem ničemného záměru Satana. Nehledá Boha a dobro duše, ale hledá sám sebe, a je strašné stavět sám sebe před Boha.
Nuže? Nikoliv hloupá tvrdost, nýbrž správnost a spravedlnost. Proč jsem řekl apoštolům: běžte, a všem, kterým odpustíte hříchy, budou odpuštěny, a kterým je zadržíte, budou zadrženy? Je zřejmé, že těmito slovy se rozumí nestranný soud, KTERÝ NEPŘIPOUŠTÍ ŽÁDNÉ KOMPROMISY S NIKÝM, ani s vlastním svědomím, ani s kajícníkem a tím méně se Mnou.
Nic už není hříšné.
Mnoho věcí záměrně opakuji, abych lépe vtiskl do duší svým kněžím tento ústřední bod dnešní pastorace. Pro mnoho kněží je lehké rozhřešovat, p r o t o ž e p r o n ě u ž n e n í n i c h ř í š n é ! Rozhřešuje se všechno a všichni bez jakéhokoliv rozlišování.
Č I S T O T A už není ctnost, odpovědné otcovství, které správně pojaté je dobrá věc, se stalo d ů v o d e m p a r d o n ů v manželských vztazích.
Pod záminkou, že jde o podporu kultury, s c h v a l u j e s e č e t b a a p o d í v a n á, která štědře rozsévá z á r o d k y n e z ř í z e n o s t i, filosofických a teologických b l u d ů.
Dnes se všechno zakládá na p o d v o d u, na k r á d e ž i; spravedlnost vyžaduje, a b y s e z p o v ě d n í k s e r i ó z n ě p ř e s v ě d č i l o ú č i n n é m p ř e d s e v z e t í nahradit všechen neprávem získaný prospěch.
NEJČASTĚJI VŠAK KAJÍCNÍK NENÍ ANI UPOZORNĚN NA TUTO PŘÍSNOU POVINNOST!
Ve jménu pokroku, aby kajícník získal dojem, že zpovědník je moderní člověk na výši doby, přivírá kněz nade vším obě oči.
Na tyto věci nedbají ti, kteří mají odpovědnost za to, ABY POTŘELI ZLO V JEHO KOŘENECH, vždy a všude, aby nebyli zaskočeni v této temné a strašné době, ve které žijete. JAKO ŽE BUDETE ZASKOČENI !
Žehnám ti, můj synu, a se Mnou moje Matka a svatý Josef.
Nejsladší Spasiteli, u nohou Tvých pokorně klečíce, obnovujeme zasvěcení své rodiny Tvému Nejsvětějšímu Srdci. Buď stále naším Králem, úplně a zcela důvěřujeme v Tebe, Tvůj duch ať proniká naše myšlenky a naše přání, naše řeči i skutky. Žehnej našim podnikům, buď účasten našich radostí i našich strastí a našich prací. Uděl nám, abychom Tě vždy lépe poznávali, Tebe více milovali a neúnavně Tobě sloužili. Kéž zaznívá po celém světě jediný hlas: Budiž milováno, ctěno, slaveno vždy a všude vítězné Srdce Ježíšovo. Amen.
Z KAPITOLY Č.38 - PANNA MARIA PLÁČE V AKITĚ; První poselství:
Byl první pátek v měsíci dne 6.července 1973. Ve tři ráno se jí zjevil anděl a řekl: "Neboj se. Jsem ten, který stojí po tvém boku, aby tě chránil. Nemodli se jen za své hříchy, ale ZA ODČINĚNÍ HŘÍCHŮ CELÉHO SVĚTA. Svět velmi zraňuje S V O U N E V D Ě Č N O S T Í A S V Ý M I ZLOČINY Nejsvětější Srdce Ježíšovo. Rána na ruce Nejsvětější Panny je mnohem hlubší, než tvoje. Pojďme do kaple!"
Když vstoupili do kaple, anděl zmizel. Sestra poklekla před svatostánkem v hluboké adoraci. Pak se přiblížila k soše Panny Marie a uslyšela hlas, který z ní vycházel. Ačkoli byla hluchá, uslyšela toto poselství Panny Marie: "Moje dcero, moje novicko, dobře jsi mne uposlechla, když jsi všechno opustila a následovala mě. Je pro tebe bolestná choroba tvého sluchu? Tvůj sluch se uzdraví, buď si tím jistá. Bolí tě rána na tvé ruce? MODLI SE ZA ODPUŠTĚNÍ HŘÍCHŮ VŠECH LIDÍ...Modlíte se dobře modlitbu služebnic Eucharistie? Pomodleme se ji spolu: NEJSVĚTĚJŠÍ SRDCE JEŽÍŠOVO, SKUTEČNĚ PŘÍTOMNÉ V EUCHARISTII, ZASVĚCUJI TI SVÉ TĚLO A SVOU DUŠI, ABYCH BYLA ZCELA SPOJENA S TVÝM SRDCEM, KTERÉ SE OBĚTUJE KAŽDÝ OKAMŽIK NA VŠECH OLTÁŘÍCH SVĚTA, ABY VZDÁVALO CHVÁLU OTCI A VZÝVALO PŘÍCHOD JEHO KRÁLOVSTVÍ. PROSÍM TĚ, PŘIJMI MOJI POKORNOU OBĚŤ. POUŽIJ MĚ TAK, JAK CHCEŠ, PRO SLÁVU OTCE A KE SPÁSE DUŠÍ.
NEJSVĚTĚJŠÍ MATKO BOŽÍ, NEDOVOL, ABYCH BYLA ODLOUČENA OD TVÉHO BOŽSKÉHO SYNA. PROSÍM TĚ, BRAŇ MĚ A CHRAŇ JAKO SVOU ZVLÁŠTNÍ DCERU. AMEN." Po modlitbě uslyšela hlas:"Modli se za papeže, biskupy a kněze..Pokračuj v této modlitbě velmi intenzivně! Vyprávěj svému představenému všechno, co se dnes stalo, a poslechni ho ve všem, co ti řekne. Bude tě žádat, aby ses modlila s velkou horlivostí."
333. Poselství Ježíše ze dne 4. února 2012 v 10.55.
DOJDE K VZÁJEMNĚ PROPOJENÝM VÁLEČNÝM KONFLIKTŮM,
DO NICHŽ BUDE VTAŽEN ÍRÁN, IZRAEL, SÝRIE A EGYPT
Má drahá, milovaná dcero,
tvoje oddanost ke Mně je vystavena zkouškám každý den. Tak mnozí se tě pokoušejí zastavit ve tvé práci pro Mě, a přesto se jim to nepodaří, protože ti byla poskytnuta svatá ochrana z nebe. Ti, kteří se pokouší ti způsobit bolest, utrpení a špatně s tebou zacházejí, budou potrestáni. Takové jednání nebudu tolerovat.
Nezapomeň, že bylo předpověděno, že NIKDO NEMŮŽE ZASTAVIT PLAMEN DUCHA SVATÉHO,JENŽ SE BUDE z mých nejsvětějších poselství VYLÉVAT NA CELÉ LIDSTVO.
PROTO TĚ PROSÍM, ABY SIS nadále NEVŠÍMALA PŘEKÁŽEK, kladených ti do cesty A IGNOROVALA NENÁVIST, KTERÁ PŘICHÁZÍ OD SATANA.
KDYŽ SE ZAPLETEŠ S NENÁVISTÍ, R O Z Š Í Ř Í S E !
KDYŽ SI JÍ NEBUDEŠ VŠÍMAT, TAK USTANE, PROTOŽE NEBUDE MOCI NAJÍT P O T R A V U, kterou potřebuje, aby ROSTLA A ROZMÁHALA SE."
===ČLOVĚK JE PŘIJÍMAČ I VYSÍLAČ A PŘIJÍMÁ DO SRDCE A VYSÍLÁ ZE SEBE ZLOU NEBO DOBROU ENERGII, KTERÁ SE ŠÍŘÍ AŽ DO VESMÍRU.===
CESTA PRAVDY Zamyšlení nad liturgickými texty dnešní neděle: BUDEŠ SE KLANĚT SVÉMU BOHU.
V prvním čtení této neděle se ocitáš uprostřed vyvoleného lidu, který po čtyři-
cetiletém putování pouští konečně stanul u hranic zaslíbené země. Je to příležitost, aby ses rozpomněl s celým shromážděním na někdejší egyptské otroctví, na zázračné vyvedení a přechod Rudým mořem, na sinajskou smlouvu, na všechna Hospodinova dobrodiní, ale i na reptání a modloslužbu bloudícího lidu. V každé této události můžeš vidět obraz svého vlastního putování z otroctví hříchu a tmy na místo svobody a vykoupení. I ty jsi byl křestním ponořením vytržen z moci zlého zotročovatele, tvoje putování k zaslíbenému cíli však není bez nástrah, bez bloudění a těžkostí, ale ani bez Boží milosrdné pomoci a posily.
Zatímco Mojžíš učí Izrael vyznání víry, obnov i ty své vyznání víry v Ježíše Krista.
Podle slov svatého Pavla máš k Boží smlouvě mnohem blíže než izraelský národ. On si ji nese v arše, kdežto ty ji máš blízko, ve svém srdci. Ve víře v Ježíše Krista, Božího Syna, kterou vyznáváš ústy a v srdci věříš, máš bezpečnou záruku, že nedojdeš hanby. Děkuj za to z celého srdce svému Pánu. Zatímco vyvolený národ vedl jen oblak a ohnivý sloup, tebe předchází sám Bůh, který se proto vtělil, aby jako člověk prošel před tebou životem i smrtí, aby ji nakonec přemohl slavným zmrtvýchvstáním. Nemusíš procházet ničím, čím by už neprošel on. Stal se ti podobným ve všem kromě hříchu. Jestliže ty, kteří na poušti hynuli od uštknutí,
zachránil pohled na měděného hada, tím spíše ty se uchráníš před odvěkým Hadem, jestliže upíráš svůj pohled věrně na svaté dřevo Kříže. Přesvědč se o tom, že tvůj Pán si na své cestě před tebou pranic neusnadnil ani nezjednodušil. Pečlivě se připravil na své putování. V Jordánu se dokonale pokořil, aby ho naplnil Duch Svatý, a dále se nechává tímto Duchem vést do ústraní. Celých čtyřicet dní tu prožívá v samotě, modlitbě a odříkání. Ukazuje ti názorně nejlepší přípravu a výzbroj potřebnou pro putování člověka k Bohu. Ale Ježíšovo počínání neuniklo
pozornosti odvěkého Odpůrce. Sleduje žárlivě každý jeho krok. Nediv se, když tě ďábel sleduje i v době, kdy si myslíš, že zůstáváš zcela sám se svým Bohem. Má o tebe tím větší zájem, čím větší je úkol, pro který tě Bůh připravuje. Buď vděčen Pánu, že ti dává příležitost poznat nejen taktiku Nepřítele, ale i nejlepší způsob, jakým ho poráží sám Bůh.
Satan se nejdříve zaměří na to, aby tělo, které bylo přísnou kázní podrobeno duchu, opět získalo zpět vládu nad duchem. Smýšlení těla se nepodřizuje Božímu zákonu. (Římanům:8,6Snahy lidí tělesných vedou ke smrti, snahy lidí duchovních k životu a pokoji. Proto snahy lidí tělesných stojí v nepřátelství s Bohem, neboť nejsou podřízeny Božímu zákonu, ba ani být nemohou. Ti, kdo žijí svému tělu, nemohou se líbit Bohu.) Ježíšova pádná odpověď platí nejen pokušiteli, ale i tobě. Není možné naslouchat jen tomu, co si žádá tělo. Je třeba se řídit také vyšším a moudřejším pravidlem, a tím je Boží slovo.
Prohnaný svůdce však umí i Písmo využívat ve svůj prospěch. Vůbec mu nevadí,
že máš zájem o Boží slovo, jen by chtěl, aby sis toto slovo vždy vysvětloval po svém, jak se ti to právě hodí. Je psáno: „Andělům dal o tobě příkaz, aby tě nesli na rukou...“ Co se ti může stát? Skoč dolů...! Vidíš, jak je podlý? Copak může Bůh vyzývat k opovážlivosti? Boží slovo, které má být pro tebe světlem a vůdcem, překroutil Lhář a dělá z něho výmluvu a ospravedlnění pro svévolné smýšlení a hříšné skutky. Taková je cesta těch, kteří pokoušejí Hospodina, protože by
rádi sloužili dvěma pánům. (Matouš:6,24 Nikdo nemůže sloužit dvěma pánům. Buď bude jednoho zanedbávat a druhého milovat, nebo se bude jednoho držet a druhým pohrdne. Nemůžete sloužit Bohu i mamonu=Mamon, zlý duch) Když je někomu zatěžko ovládat své hříšné sklony, dokáže si vyložit i slova Písma tak, jak se mu to hodí, a ještě své výmysly rozdává a šíří, aby v tom nebyl sám. Pros Pána, aby tě uchránil tohoto nebezpečí a svým světlem ti pomáhal odhalit tyto zakuklené lži, které se tak povážlivě šíří.
Ale pokušitel se nevzdává. Má v záloze svůj hlavní trumf, vyrukuje se svou nejvyšší nabídkou, která obsahuje současně bohatství, slávu, moc i požitky. Vystupuje jako svrchovaný správce všeho, čeho si svět tak nesmírně cení, a nabízí vše za jedinou cenu: „Pokloň se mi, uznej moji moc a dej mi přednost před svým Bohem.“ Ačkoliv v předchozích pokusech ho Ježíš usvědčil ze lži a klamu, v tomto případě ho za lháře neoznačí. Satan je skutečně vládcem tohoto
světa.(Jan 12,31: Nyní nastává soud nad tímto světem, nyní bude vládce tohoto světa vypuzen.) Je opravdu v jeho moci dávat, komu chce. Rozdává štědře, i když JEN DO ČASU, pokud ovšem příjemce přistoupí na jeho cenu. (A pak peklo navěky...) Je bohužel mnoho těch, kterým se tato nabídka jeví jako výhodná. Kdo krůček za krůčkem navyká modloslužbě, dokáže si ji postupně zamilovat a sloužit jí nakonec z celého srdce a ze vší mysli. Možná, že tě překvapuje, jak nápadně dobře se lidem tohoto světa daří. Nyní jsi poznal, co za tím vším stojí. Nechceš-li patřit mezi ně a obrátit se od svého Spasitele k Lháři a jeho modlám, musíš jednat stejně rozhodně jako on. Tady nelze diskutovat ani smlouvat, protože jde o všechno:"Odejdi, satane! Nabízíš příliš málo! BUDU SE KLANĚT JEN TOMU, KTERÝ MI DÁVÁ SÁM SEBE!" Pane, ty jsi mé Útočiště, můj Bůh, v něhož doufám!
SEDM SMRTELNÝCH HŘÍCHŮ = SEDM DÉMONŮ
Sedm princů pekel je založeno na sedmi smrtelných hříších v křesťanství a věří se, že jsou vládci pekelné říše. Těchto sedm démonů je zmíněno v různých okultních textech, které obsahují popisy démonů a jejich schopností.
LUCIFER = SVĚTLONOŠ - Je považován za nejvýše postaveného démona a je spojován s pýchou, nejsmrtelnějším ze sedmi smrtelných hříchů. Říká se, že Lucifer byl svržen z nebe a vyhoštěn do podsvětí poté, co se vzbouřil proti Bohu. PÝCHA je definována jako touha po vyšší atraktivitě a důležitosti než mají ostatní. Slovo pýcha se dá také vyjádřit jako: nadutost, domýšlivost, vyvýšenost, přehnaná sebeúcta, nerozumná nadřazenost kvůli kráse, bohatství, postavení ve společnosti nebo nadání. Pýcha se projevuje nadřazeným chováním. Jedná se o chorobný stav srdce. Opakem pýchy je POKORA.
Druhý princ pekel = Mamon, který je spojován s chamtivostí a hromaděním majetku. Bývá zobrazován jako démon s velkým břichem, který drží pytel zlatých mincí.
Třetí princ pekel = Asmodeus, který je spojován s chtíčem a je často zobrazován jako mužský démon se třemi hlavami: jednou mužskou, jednou býčí a jednou beraní.
Lakomství = též lakota,Mamon, se vyznačuje neochotou se dělit s bližními nebo potřebnými.
Závist (latinsky invidia)
Závist = Léviatan, je pocit nelibosti při úspěchu nebo štěstí jiného člověka. Vzniká tehdy, kdy určitá osoba vášnivě touží po majetku (nebo vlastnostech) druhé osoby. Závist může vyústit v pomlouvání nebo poškozování druhé osoby, ke krádeži, nebo k sabotáži.
Hněv (latinsky ira-iritovat)
Hněv = Satan, se projevuje nezvladatelnými pocity zlosti a nenávisti vůči jiné osobě, ale i vůči sobě samému. Věcně správnější je mluvit o hříchu hněvivosti; samotný hněv je mravně indiferentní emoce (tradičním slovníkem asketiky: „vášeň“). Může vyústit v pomstu a vraždu.
Smilstvo (latinsky luxuries)
Smilstvo = Asmodeus, označuje chtíč a nevěru, nestálost ve vztahu k jednomu jedinému partnerovi v manželství.
Nestřídmost (latinsky gula)
Nestřídmost též obžerství = Belzebub, se vztahuje k přílišnému požívání nápojů i potravin, ale i ke zbytečnému kupení věcí. Dříve se tento hřích odvíjel od velkých oslav, kdy hosté požívali příliš jídla a nápojů, jen aby je mohli následně vyzvracet a pokračovat v hostině = bulímie.
Lenost (latinsky acedia)
Lenost = Belfegor, též malomyslnost, duchovní znechucenost. Projevuje se jako absence víry v sebe, víry v Boha, snahy cokoliv zlepšit i jako nezájem uskutečnit svoje dobré úmysly.
Jména sedmi princů pekel mají různý původ. Některá jména jsou odvozena z biblických textů, jako je Lucifer (což znamená „nositel světla“) a Leviathan (mořská příšera zmíněná v Bibli). Jiní pocházejí ze starověkého folklóru, mytologie nebo okultní literatury, přičemž jména jako Belzebub, Asmodeus, Mamon a Belphegor nesou symbolické významy související s hříchy nebo neřestmi, které představují.
Zatímco konkrétní seznam sedmi knížat pekel se v Bibli nenachází, koncept padlých andělů a démonických entit je přítomen v různých náboženských textech. Některá apokryfní nebo mimobiblická díla, jako je Enochova kniha a Božská komedie od Dante Alighieriho, zmiňují nebo zmiňují tyto entity a jejich role v pekle.
SLOVA EVANGELIA: Poměr Starého zákona k Novému
MATOUŠ 5,17-48 Pán Ježíš říká: Nemyslete, že jsem přišel zrušit Zákon nebo Proroky. Nepřišel jsem je zrušit, ale naplnit.Amen, pravím vám: Dokud nepomine nebe a země, nepomine jediné písmenko ani jediná čárka ze Zákona, dokud se to všecko nestane. Kdyby tedy někdo zrušil jedno z těchto přikázání ‒ a třebas i to nejmenší ‒ a tak učil lidi, bude v nebeském království nejmenší. Kdo se však bude jimi řídit a jim učit, bude v nebeském království veliký.Říkám vám: Nebude-li vaše spravedlnost mnohem dokonalejší než spravedlnost učitelů Zákona a farizeů, do nebeského království nevejdete.
Slyšeli jste, že bylo řečeno předkům: 'Nezabiješ.' Kdo by zabil, propadne soudu.Ale já vám říkám: Každý, kdo se na svého bratra hněvá, propadne soudu; kdo svého bratra tupí, propadne veleradě; a kdo ho zatracuje, propadne pekelnému ohni.Přinášíš-li tedy svůj dar k oltáři a tam si vzpomeneš, že tvůj bratr má něco proti tobě, nech tam svůj dar před oltářema jdi se napřed smířit se svým bratrem, teprve potom přijď a obětuj svůj dar.Dohodni se rychle se svým protivníkem, dokud jsi s ním na cestě, aby tě tvůj protivník neodevzdal soudci a soudce služebníkovi, a byl bys uvržen do žaláře.(očistec)Amen, pravím ti: Nevyjdeš odtamtud, dokud nezaplatíš do posledního halíře.
Slyšeli jste, že bylo řečeno: 'Nezcizoložíš.'Ale já vám říkám: Každý, kdo se dívá na ženu se žádostivostí, už s ní zcizoložil ve svém srdci.Svádí-li tě tvé pravé oko, vyloupni ho a odhoď od sebe; neboť je pro tebe lépe, aby jeden z tvých údů přišel nazmar, než aby CELÉ TVOJE TĚLO BYLO UVRŽENO DO PEKLA.A svádí-li tě tvoje pravá ruka, usekni ji a odhoď od sebe; neboť je pro tebe lépe, aby jeden z tvých údů přišel nazmar, než aby celé tvoje tělo přišlo do pekla.
Také bylo řečeno: 'Kdo by se rozváděl se svou ženou, ať jí dá rozlukový list.'Ale já vám říkám: Každý, kdo se rozvede se svou ženou ‒ mimo případ smilstva ‒ uvádí ji do CIZOLOŽSTVÍ, a kdo se ožení s rozvedenou, DOPOUŠTÍ SE CIZOLOŽSTVÍ.
Slyšeli jste, že bylo řečeno předkům: 'Nebudeš přísahat KŘIVĚ (lhát), ale splníš Pánu své přísahy.'Ale já vám říkám: Vůbec nepřísahejte: ani při nebi, protože je to Boží trůn,ani při zemi, protože je to podnož jeho nohou, ani při Jeruzalému, protože je to město velikého krále;ani při své hlavě nepřísahej, protože ani jediný vlas nemůžeš udělat světlým nebo tmavým.Ale vaše řeč ať je: ano, ano ‒ ne, ne. Co je nad to, JE ZE Zlého. (ducha)
Slyšeli jste, že bylo řečeno: 'Oko za oko a zub za zub.'Ale já vám říkám: Neodporujte zlému. Spíše naopak: Když tě někdo udeří na pravou tvář, nastav mu i druhou;a tomu, kdo se chce s tebou soudit a vzít tvé šaty, (tomu) nech i plášť;a když tě někdo nutí, abys ho doprovázel jednu míli, jdi s ním dvě.
Tomu, kdo tě prosí, dej a od toho, kdo si chce od tebe vypůjčit, se neodvracej.Slyšeli jste, že bylo řečeno: 'Miluj svého bližního' a měj v nenávisti svého nepřítele.Ale já vám říkám: Milujte své nepřátele a modlete se za ty, kdo vás pronásledují.Tak budete syny svého nebeského Otce, neboť on dává vycházet svému slunci pro zlé i pro dobré a sesílá déšť spravedlivým i nespravedlivým.Jestliže tedy milujete ty, kdo milují vás, jakou budete mít odměnu? Copak to nedělají i celníci? A jestliže pozdravujete jen své bratry, co tím děláte zvláštního? Copak to nedělají i pohané?Vy však buďte dokonalí, jako je dokonalý váš nebeský Otec.
KRÁLOVSTVÍ NEBESKÉ - NOVÝ JERUZALÉM. Nový Jeruzalém – božská přítomnost
V tomto městě není žádný chrám. To je na první pohled pro židovství nemyslitelné. Jenže Chrám jsou Bůh a Beránek. Význam chrámu se nepopírá, nýbrž naplňuje. Město nepotřebuje zvláštní místo pro Boží přítomnost, protože touto přítomností je naplněno celé město. Nejjasnějším příznakem toho jsou kubické rozměry tak jako u nejsvětějšího chrámu v Jeruzalémě, který platil za Boží příbytek. Nyní se celé město rovná nejsvětějšímu chrámu. Dělící stěna mezi Bohem a člověkem byla odstraněna. Bůh je bezprostředně přítomen.
Boží přítomnost také znamená život v nejplnějším slova smyslu. Život mimo toho, co je nyní Život, ohrožuje a protiřečí pojmu věčný život. Bůh dává vodu života, která vytéká z jeho trůnu. Soužení, nářek, smutek a smrt jsou vyloučeny. Toto
zaslíbení je přímo spojeno s jeho milující a něžnou přítomností v překrásném obraze, že Bůh sám setře všechny slzy z jejich očí. Je to nejněžnější obraz z celé Bible. Nic není něžnějšího, než když někdo stírá slzy z tváře druhého člověka. Tak něžný je Bůh.
V našem životě nastane okamžik, kdy Bůh setře naše slzy jednou provždy. S utrpením bude navždy konec. Ta nejstrašnější úzkost – úzkost ze smrti – je
navždy přemožena. Co zůstává, je věčná láska a radost z patření tváří v tvář.
(Z Vision 2000 – Světlo 1/2007 přeložil -lš)
Německý kardinál Joseph Ratzinger kritizoval nejnovější díl ságy o kouzelnickém učedníkovi Harry Potterovi Fénixův řád britské autorky Joanne Rowlingové.
Podle něho obsahuje kniha "subtilní svůdné momenty, které nenápadně, ale o to více do hloubky ROZKLÁDAJÍ KŘESŤANSTVÍ V DĚTSKÉ DUŠI". Napsal to v dopise bavorské publicistce Gabriele Kubyové, která již dříve prohlásila, že Harry Potter rozvrací hodnoty tak, že děti nedokáží rozlišovat mezi dobrem a zlem.
Ratzinger je jako šéf Kongregace pro víru a řád, bývalé inkvizice, známý svými ultrakonzervativními postoji. Současně je ale považován za možného nástupce papeže Jana Pavla II.
SATAN SE PRÝ DĚSÍ NOVÉHO PAPEŽE, TVRDÍ EXORCISTA GABRIEL AMORT
Vatikán - Šestaosmdesátiletý otec Gabriele Amorth i přes svůj pokročilý věk několikrát denně vymítá ďábla. Vidí ho ve všem VČETNĚ HUDBY Marilyna Mansona. Amorth je navíc přesvědčený, že Satan, který se obával Jana Pavla II., SE PAPEŽE BENEDIKTA XVI. DĚSÍ JEŠTĚ VÍC. Napsal to italský list La Stampa.
Papež Benedikt XVI., jemuž mnozí po nástupu do funkce říkali "rotvajler boží", navštívil Česko. A nebyla to jen krátká zdvořilostní návštěva. Strávil zde bezmála tři dny a pro věřící odsloužil dvě velké mše.
O SMYSLU APOKALYPSY
Výstižná pro všechny doby
Apokalypsa je vyústěním Písma svatého.
Rozhovor s velkým teologem P. M.-D. Philippem.
REDAKTOR: Napsal svatý Jan Apokalypsu pro určitou dobu?
P.M.D.: Napsal ji pro všechny doby. Apokalypsa je opravdu pro všechna období církevních dějin. Jan nenapsal nějaké zašifrované církevní dějiny. Říká se, že
napsal Zjevení pro velké pronásledování za císaře Nerona. Souhlasí, ale nejen pro ně! Apokalypsa se nachází mimo čistě historický rámec. Je třeba se na ni dívat jako na Boží slovo, které napsal Jan, když byl ve vytržení, aby osvítil náš rozum, posílil naši naději a pomohl více naší lásce. Apokalypsa je aktuální v době, kdy ji učedníci dostali, když ji komentuje sv. Tomáš, a je opravdu aktuální i dnes. Řekl bych skoro, že je aktuálnější, protože jsme blíže konci, a ona je napsaná pro tento konec. Věřím, že ona je opravdu napsaná zvláštním způsobem pro nás, protože
žijeme v konfrontaci o tak veliké intenzitě. Že bychom nepochopili vůbec nic, kdyby nám to Apokalypsa neosvětlila.
REDAKTOR: Nakolik nás dnes osvěcuje?
P.M.D.: Ukazuje nám Ježíše v jeho slávě – jediné vidění, které vlastníme. Ve velkých eschatologických bojích jí děkujeme za pohled navelké vítězství Kříže. (...)
REDATOR: Mluvíte o obzvláště intenzivních bojích v naší době. Co tím myslíte?
P.M.D.: Myslím, že v této době prožíváme obzvláštní útoky, o kterých mluví Apokalypsa. Nejvíce ve smyslu „posledních“, stejně tak i ve smyslu „extrémních, všechno překračujících“. Kladu si však otázku, zda nejsou extrémní právě v tom smyslu, že jsou „poslední“. Každopádně je to konec jedné generace, likvidace celé kultury, která byla křesťanská, ale dnes už křesťanskou v žádném případě není. Už papež Pavel VI. mluvil o „apokalyptických otřesech“. Stojíme uprostřed eschatologické doby. Poslední znamení, které nazna-
čuje konec, je úzkost. Naše období je naplněno úzkostí. Připo-
meňme si slova Jana Pavla II.: „Lidstvo prožívá dosud neznámé pokušení, »meta-pokušení«, které jde nade všechna jiná pokušení: pokušení, že člověk může zachránit sám sebe.“
REDAKTOR: Můžete to blíže rozvést?
P.M.D.: Vidím dnes dva velké útoky démona: první se obrací proti našemu rozumu, který je redukován na chápání a logiku. Není vůbec řeč o metafyzice, o „proč“.
Užitečná je pouze otázka „jak“, otázka po efektu. Všechno ovládá matematika a věda. Rozum se sám od sebe odděluje od toho, co velké tradice nazývají Bohem
a co by mohl sám odhalit. Když člověk odhaluje svého Tvůrce, reaguje dvojím způsobem: zuje svou obuv jako Mojžíš a odkládá – jako vznešení starci v Apo-
kalypse – svou korunu, aby uznal svou chudobu a klaněl se. Dnes však se člověk sám korunuje, protože jeho rozum se už nepokládá za schopného poznat Boha, jak to vyjádřil Tomáš. Satan podniká všechno, aby lidský rozum setrvával a zaměřoval se jen na technickou účinnost, na ovládání světa, a nikoliv na hledání
pravdy a konec konců na rozjímání a klanění. (...)
REDAKTOR: Mluvil jste o druhém útoku.
P.M.D.: Ten sází na tajemství plodnosti. V Apokalypse nám svatý Jan ukazuje útoky ďábla proti ženě, která symbolizuje tajemství lásky a plodnosti. Satan pořádá útok skrze ženu, to je dobře vidět na potratech, na genetické manipulaci, na používání „vypůjčeného mateřství“. (...) Dosáhl toho, že
žena usiluje o mužství, aby zanedbávala své vlastní tajemství.
Žena je strážkyní toho nejvnitřnějšího srdce člověka a její narušení má za následek narušení lidskosti. Plození je základní projev smlouvy, kterou člověk uzavřel s Bohem. Boží tvorové, muž a žena jsou prameny života.
Berou sami spoluúčast na tvoření skrze Boha. To Satan nesnáší.
Toto podstatné spojenectví s Bohem, toto tajemství plodnosti on napadá se vší silou a se vší svou „inteligencí“. Na všech úrovních: biologické i duchovní.
(Z Vision 2000 – Světlo 1/2007, přeložil -lŠ)
POTRESTANÝ POSLANEC
Pravicový poslanec francouzského parlamentu Christian Vamnneste byl odsouzen k pokutě 3000 € za kritické výroky o homosexualitě. Kromě toho musí zaplatit 2000 € odškodného třem homosexuálním skupinám. Poslanec vyslovil obavy, že homosexualita ohrožuje přežití lidstva. Kritikové tohoto rozsudku se obávají, že současné zákony mohou vést k tomu, že budou zakázány všechny spisy, které se k homosexualitě vyslovují kriticky. To se může týkat i Bible. Dřívější sovětský disident Vladimir Bukovskij vidí v takovém zákonodárství náznak, že EU se vyvíjí do podoby utlačovatelského režimu.
NEJVYŠŠÍ ČAS ZAMYSLET SE NAD POUŽÍVÁNÍM MÉDIÍ
Christof Gaspari
Když televize, internet, smartphone určují průběh všech dní...
Stěží se dá uvěřit tomu, že Rakušané a Němci stráví konzumováním médií více času než spánkem! Totiž 9 hodin denně! A pro mládež je smartphone, otevřený přístup k internetu a věcí, které se nedokáží zříci: 97% z nich používá "chytrý" přístroj, který slouží jako telefon, videokamera, fotoaparát, jako kapesní lampa, záznamník, hodinky nebo budík....
MÉDIA OPANOVALA NÁŠ VŠEDNÍ DEN A HLUBOCE ZMĚNILA NÁŠ ŽIVOT. Je nejvyšší čas toto si uvědomit a zamyslet se nad tímto jinak velmi užitečným prostředkem.
Co je to vlastně médium? Něco jako zprostředkovatel, dopravce zpráv, informací, osobních sdělení. Ve velké rozmanitosti se nám nabízí tyto informační přístroje: rozhlas, televize, počítače, telefony, internet, noviny, filmy, videa, plakáty, knihy, nejrůznější časopisy....
V roce 2016 bylo na světě 3,4 miliardy uživatelů internetu a počet webových stránek se pohyboval okolo jedné miliardy! Obrovská, nedohledná nabídka informací všeho druhu, dosažitelná pro každého, kdo umí tyto prostředky obsluhovat.
Nejprve je tu skutečnost, že mediální sféra je mohutným hospodářským činitelem. Zde se bojuje o podíl na trhu a o kvóty, protože jde o to, aby uchvátily pokud možno největší kus z koláče reklamy, MILIARDOVÉ OBCHODY!
A všimněme si důležité věci: To, co se nám předkládá v běžných tištěných a elektronických médiích, NENÍ NEUTRÁLNÍ! Je sestaveno novináři, kteří chtějí mít úspěch a dělat kariéru. Novinář chápe sám sebe především jako kritika, a snaží se o "nové" ideje, jeho politickým vyznáním je převážně LEVICE A PŘÍKLON K ZELENÝM.
Tato okolnost má rozhodující význam. Kdo dnes čte noviny nebo sleduje televizi, nesmí zapomenout na tuto skutečnost, aby zabránil, že PODOBNÝM ZPŮSOBEM BUDE OVLIVŇOVÁN JEHO OBRAZ ČLOVĚKA A SVĚTA. I církevní média se musí v tomto ohledu chápat kriticky!
Je nejvyšší čas pěstovat rozhovor se svými bližními místo toho, abychom se nechali obveselovat vzdálenými "přáteli". Tím se v některých rodinách PROLOMÍ KRUH MLČENÍ, který se dostaví tehdy, KDYŽ SE KAŽDÝ POSADÍ SE SVÝM PŘÍSTROJEM DO JINÉHO KOUTA, vyběhne ven z reálného světa a UTEČE DO VIRTUÁLNÍCH PROSTOR PSEUDOZÁŽITKŮ!
A pak je zapotřebí vyhradit si ve všedních dnech CHVILKY KLIDU, KDY PŘÍSTROJE VYPNEME nebo odložíme a prosíme Ducha Svatého, aby stál při nás, ABYCHOM DOKÁZALI ROZLIŠIT DŮLEŽITÉ OD NEDŮLEŽITÉHO, SPRÁVNÉ OD FALEŠNÉHO, ZLÉ OD DOBRÉHO... Chvíle, kdy se budeme moci zklidnit uprostřed světa, který požaduje, abychom byli vždycky telefonicky dostupní a museli ihned odpovídat na každou sms nebo e-mail.
(Z Vision 2000 - 5/2018 - zkráceno)
NENECHEJTE SVOJE DUŠE ZAKRNĚT!
Christa Meves
O mediálně podporovaném přeceňování rozumu.
Jeden neznámý mladík emailuje: "Pomozte mi! Jsem závislý na poítači!" Jiný píše: "Chytil jsem se do osidel pornografie. Jak se mohu z toho dostat?" Jedna matka si stěžuje: "Vymyslela jsem takový krásný program na prázdniny! Ale moje děti, všechny tři, ve stáří 18, 16, a 14 let se ZABÝVAJÍ JENOM POČÍTAČEM!"
Co jsme udělali s touto novou nekontrolovatelnou technikou? Jaká JE TO NÁKAZA, která se položila jako závoj nad zřejmě nedostatečně obdělaným polem? Co tady poutá - nejenom mladé lidi - a OMEZUJE čím dál více OSOBNÍ VZTAHY?
Vědec, který se zabývá mozkem, Manfred Spitzer, varoval už před několika lety ve své knize "Digitální demence" před tím, že tato světově používaná NOVÁ TECHNOLOGIE ZASÁHNE DO MOZKŮ druhu Homo sapiens tak, že tento stroj ZMĚNÍ NAŠI MENTALITU! Určité málo používané oblasti se budou stále více omezovat, ba dokonce vymizí. ČLOVĚK SE ZMĚNÍ, tvrdí směle, tím, že se budou dětské mozky špatně krmit, například neustálým sledováním televize od dětského věku. To by mělo za následek nezvratné ztráty na mnohotvárné schopnosti učit se. O co dříve se zde stanou PC a smartphony hlavním zdrojem zábavy, O TO ZÁVAŽNĚJŠÍ BUDOU NEGATIVNÍ PROMĚNY MOZKU.
Většina lidí vchází už řadu let do pasti digitálních médií, aniž by zpozorovala nebezpečí. Tím stoupá také závažnost otázky, jakým způsobem se bude projevovat změněný mozek, jak bude vypadat člověk v budoucnosti? "BUDE NEMOCNÝ", říká Spitzer nepokrytě. A že tato nakažlivá potopa je už tady, mohou potvrdit přetížení psychoterapeuti.
I ten člověk, který se snaží sebekázní a rozumným zacházením s novými přístroji předcházet nebezpečí závislosti, musí brát v úvahu, že závislost nás všech na digitálních médiích zůstává nezvratnou skutečností.
Musíme se ptát, jak bude vypadat nový člověk v budoucnosti? Jedna více než 90letá terapeutka, která se po 60 let zabývala mladými lidmi, se domnívá, že všechny oblasti vzdělávání vyžadují nutnost racionálního a teoretického myšlení. Už dnešní generace dospělých je velmi ovlivněna televizní pasivitou ve volném čase.
A tak se duše lidí v západní civilizaci stala trpící duší, zakrnělou, ubohou duší. NEMÁ DOST MOŽNOSTÍ SE ROZVINOUT, žít jako bříza v ranním větru. Není tomu tak jistě u všech lidí, ale u mnohých ano. JE ZMRZAČENÁ, UDUŠENÁ, POTLAČENÁ!
Proč se jí daří tak špatně? Naše duše podléhá stejně jako růst stromu jistým podmínkám rozvoje, ale ty jsou v naší době silně zanedbávány. Růst duše se tak dusí nejenom pokračujícím mediálním konzumem, ale také hromaděním a pořizováním více oděvů, více jídla, více alkoholu, více pamlsků, více technických přístrojů...
Tak se dá duše přivést k ZAKRNĚNÍ, ba dokonce k ZAMRZNUTÍ, že jí nedopřáváme příležitosti k nadechnutí. Tím, ŽE JEJÍ ŽIVOTNÍ PROSTOR JE UŽ OBSAZEN NĚČÍM JINÝM: hlukem z amplionu, vizuálním drážděním z televizoru, množstvím rozptýlení, smartphonem, vlastním způsobeným stresem dobou strávenou u svazujícího PC.
To nedává duši a tělu natrvalo žádnou šanci, BA DOKONCE OHROŽUJE ZDRAVÍ MOZKU, jak vědí neurologové! DUŠE, ABY SE JÍ DOBŘE VEDLO, POTŘEBUJE OBČAS TICHO, ABY SE MOHLA ZAPOSLOUCHAT! Potřebuje prázdný prostor, aby mohla rozvíjet příjmové orgány, aby uměla "vypnout", jak velmi správně praví naše řeč, dokázala se zavřít. Naše duše potřebuje a vyhledává ticho - také na začátku života, potřebuje péči v láskyplné vzájemnosti dvou lidí. Rovněž malé děti potřebují ticho v osamění jako výchozí základnu své tvůrčí síly. Zdraví, tvůrčí schopnost a tím také schopnost člověka se učit v naší době klesají. Je to také proto, že se už dětem nedopřává, aby se v životě v klidu usadily a mohly si hrát v tichém osamění. Jedině tehdy se rozvíjí příjmový orgán duše, jak se o tom stále znovu přesvědčuje dětská psychoterapeutická praxe, tím se zprostředkuje TVŮRČÍ PROUD Z PODVĚDOMÍ.
Lidstvo je ale odkázáno na to, aby skrze citlivé, zvláště příjmu schopné, opravdu oduševnělé lidi mohlo přijímat poselství z prazákladu a zveřejňovat je ve vyslovených, zbásněných, namalovaných, komponovaných výpovědích. Je to pro lidstvo důležitá věc, ZPROSTŘEDKOVANÁ PŘÍJMOVÝM ORGÁNEM DUŠE. Duše, nikoliv intelekt, je tím orgánem, kterým jsou lidstvu dávány konstruktivní pokyny, návody ke zdraví těla a duše, pro jeho život a jeho budoucnost.
Zmrzačená, udušená duše jako nemoc doby se podobá DUCHOVNÍ SLEPOTĚ, která uvádí lidi do tmy dezorientovanosti, duchovní neplodnosti a bezmocnosti. Proto pociťuje moderní člověk tolik strachu, proto je tolik vpádů zla a zničení v našem světě.
Už v roce 1972 jsem zavedla pojem "přeceňování hlavy", protože mi už tenkrát napadlo, že nový člověk v technicky vyspělých zemích je schopný ještě být družný, ale je stále méně empatický ke svému okolí. Má zjevně STÁLE MÉNĚ CITU K OSTATNÍM, MÉNĚ SOUCITU, méně lidské sounáležitosti, MÉNĚ spontánní přirozené OCHOTY K POMOCI.
Zdá se mi, že tato hloubka citu u mladé generace postupně mizí. Není to chybějící vůle, ale vůbec cit pro to, vcítit se do ostatních, do dětí, do starých lidí, trpících. Celá šíře svazků vnitřních pocitů jako všeobecná vlastnost kultivovaného lidství u mladé generace mizí - naštěstí ne u všech.
Osudu přeceňování rozumu může bez zvláštních darů v našem kulturním okruhu sotva kdo uniknout, když od dětství a od mateřské školy je vystaven INTELEKTUÁLŠTINĚ NAŠEHO VÝCHOVNÉHO SYSTÉMU po více než 10, 12, u studentů často více než 20 let působení. Čím starší jsou ti, kteří se učí, o to více je jejich vzdělání zaměřeno především na jejich rozum, na myšlení. To není v podstatě špatné, jako předpoklad pro výkon povolání v technické době nezbytné - ale přesto znamená jednostrannost, která jako každý extrém v sobě skrývá zvláštní nebezpečí. Jde o přehánění, ba bujení funkce myšlení, kterou označil dánský lékař a hlubinný psycholog Ewald Bohm dokonce za "neurózu přeceňování rozumu". Ve své učebnici o tom píše: "TITO LIDÉ OKECAJÍ VŠECHNO, ALE NEPROŽIJÍ NIC! Není jim jasné, že všechno promýšlí a o všem mluví ze strachu před prožitkem. Většinou si myslí, že se výborně znají, ale mají neslýchané pancéřování." To má za následek, že lidé dneška zpovrchní. Věří jenom v takzvanou REALITU, KTERÁ SE DÁ SPOČÍTAT A UCHOPIT. S vládou přeceňování hlavy souvisí PYŠNÉ PŘECEŇOVÁNÍ ROZUMOVÝCH SCHOPNOSTÍ, "OVLÁDÁNÍ" SVĚTA A POSTAVENÍ ČLOVĚKA V NĚM. Že tato PÝCHA naléhavě potřebuje uvědomění, je dnes už vidět z toho, že z nepředpokládaných vedlejších efektů naší přetechnizovanosti roste nebezpečí ohromných rozměrů. Jenom jeden příklad: V současnosti existují už ve více zemích laboratoře, V NICHŽ BYL VYROBEN KLONOVANÝ ČLOVĚK ZE ZKUMAVKY! Nyní čeká na toto vyprojektované dítě náš vykolejený svět.
Nabízí se pak otázka: Udržely se ještě nějaké zbytky z generace, která mohla prožít přirozené dětství? Zachovaly se vlastnosti jako SOUCIT, OHLEDUPLNOST, SCHOPNOST VCÍTĚNÍ, o které je třeba usilovat? NEBO SMĚŘUJE LIDSTVO NA CESTU BEZCITNÉ MENTALITY ROBOTŮ? Křesťan určitě nechce být takový. Spoléhá na existenci ve Stvořiteli, na vděčnost, na nadšenou odevzdanost a úplnou oběť z lásky.
Zbývá otázka: Může mít vůbec člověk budoucnost, když bude láska digitálně zmrazena? Chytří rodiče se snaží, alespoň co se týče zacházení s médii, už v nové neústupnosti o udržení schopnosti učení a o volný prostor ke hrám svých dětí. Odstranili zase televizor, ponechali jenom jeden počítač pro rodinu a jeho používání jenom ke psaní a starají se v rozhovorech a konstruktivním zaměstnání o své děti, zvláště také o mladistvé. To ale předpokládá, že si rodiče najdou čas pro své potomky, že se matky starají o své děti, místo toho, aby za svůj výdělek kupovaly stále nové hračky nebo nejnovější modely mobilů.
Kromě toho se musíme všichni původním způsobem pokusit věnovat zase více pozornosti PRAVÝM, HLUBŠÍM TOUHÁM NAŠICH DUŠÍ, VŠÍMAT SI JICH, VÁŽIT SI JICH A PEČOVAT O NĚ! Tam, kde se o ně bude pečovat, může dojít znovu K TOUZE PO VÍŘE a potom také KE ZKUŠENOSTEM VÍRY. Tato touha vystupuje dnes tak často, že ji dokonce v psychoterapeutické práci není možné popírat.
A ne jenom tam! Odvážná misijní práce se prosazuje zde doma! (Rakousko?) Nové oázy víry vyrůstají na poušti! Modlitebny - zvláště na jihovýchodě Evropy - tryskají ze země, člověk se začíná probouzet v novém uvědomění ke svému vlastnímu určení, aby objevil HLAVNÍ OPORU A SÍLU VE VŠEMOHOUCÍM BOHU A V JEŽÍŠI KRISTU!
OBRAŤME SE TEDY! Odvraťme se pryč od nafoukanosti našeho materialistického, ztechnizovaného, přeitelektualizovaného konání! OBRAŤME SE k jedinému smysluplnému postoji člověka, K NAŠÍ SVÁZANOSTI S BOŽÍM STVOŘENÍM! Potom budeme moci vyvinout zdravý životní styl také pro naše tělo! Pak bude moci naše duše začít dýchat, místo toho, aby byla nemocná! Jenom v duchovním zdraví je možné převzít zodpovědnost za staré, nemocné, slabé a za veřejnost. Jenom tak můžeme ještě dnes získat naději do budoucnosti.
(Z VISION 2000 - 5/2018)
LUKÁŠ: 12,4-5 "Říkám vám, moji přátelé: Nebojte se těch, kdo zabíjejí tělo, ale potom už nemají, co by ještě udělali.Ukážu vám, koho se máte bát: Bojte se toho, který když usmrtí, má moc uvrhnout do pekla. Ano, říkám vám: TOHO SE BOJTE !"
DNES 4.12.2023 MI JEŽÍŠEK UKÁZAL, KOHO SE MÁTE BÁT. JE TOHO PLNÝ WEB - LIDÍ, KTEŘÍ SLOUŽÍ SATANOVI.
Dávejte si pozor, kam zabloudíte na webu. Například já dnes hledala něco o Rotariánech u nás na Moravě a narazila jsem na LÓŽI U ZELENÉHO SLUNCE, kde tvrdí, že jsou studentská společnost zabývající se "rozumným myšlením o vesmíru, vesmírné energii, mystice, věštění, spojení se světem mrtvých a spiritizmem." Chudáci ještě nezjistili, že slouží satanovi a Bohu kradou duše, když je k sobě lákají. A takových satanových služebníků je na webu spousta. barmanka
===============================================
139. Poselství Ježíše ze dne 21. července 2010
Nástroj: Eva Nagy (Maďarsko).
JAK SE MÁTE CHOVAT BĚHEM PRONÁSLEDOVÁNÍ KŘESŤANŮ
Má svatá Matka vám minulý týden řekla, na kterou stranu se máte postavit po Velkém Varování: Do tábora antikrista, nebo do tábora Ježíšova, a tím si vyberete i život, který vás čeká.
Já vám nyní řeknu o tom, jak se máte chovat během pronásledování křesťanů. Především, když už pronásledování začalo – není třeba, abyste se postavili do středu náměstí a s údery rukou do hrudi vykřikovali mé jméno. Není třeba, abyste venku nosili na svém oblečení můj kříž, ani na rohu ulice přednášeli o obrácení.
Moji drazí kajícníci, potřebuji vás, potřebuji vaši sílu, hlavně v tom těžkém období. S takovým extravagantním chováním byste se předčasně dostali do rukou vašich pronásledovatelů. Když už pocítíte závan pronásledování, pak už nelze na veřejném prostranství, v kostele, ani v domě kultury pokračovat v rozsáhlém konání pokání, ale je lépe vytvořit skupiny – 5 lidí v jedné skupině, a pokání konejte tajně v domech. V těchto malých společenstvích kajícníků budeme přítomni My, Nejsvětější Trojice a má svatá Matka, a budeme vás posilovat znameními, zázraky a jinými milostmi, budete-li se neochvějně modlit.
Vaše úkryty kajícnosti držte v hlubokém utajení a cizí lidi už mezi sebe neberte. Své nově obrácené rodinné příslušníky vyučujte v tajnosti a upozorněte je na nebezpečí. Držte se daleko od falešných proroků, kteří se bez výjimky objeví v každé zemi a ve zplnomocnění antikrista budou konat falešné zázraky a znamení. Skrze ně Mě napodobuje Satan.
Potom, co po Velkém Varování zmizí z oblohy můj kříž, pokusí se vás omráčit svými falešnými znameními. Dávejte si pozor, neboť ďábel dokáže uvést v omyl i ty nejlepší. ALE NAD TĚMI, KTEŘÍ DŮVĚŘUJÍ NEPOSKVRNĚNÉMU SRDCI MÉ SVATÉ MATKY A MÉMU LÁSKOU HOŘÍCÍMU SRDCI, NEBUDOU MÍT ŽÁDNOU MOC! Nevěřte falešným učitelům, kteří na začátku přednášejí o Bohu a lásce, ale o Mně, pravém Spasiteli nemluví, až na to, že jsem byl podvodník, a že pravý Mesiáš přišel až teď.
Později se kostely stanou obydlím mého nepřítele, VSTOUPÍ DO NICH FALEŠNÉ VĚDY, bude se tam vzdávat sláva OKULTNÍM UČENÍM a na oltář bude vyzdvižen sex a homosexualita, bude se tam diskutovat o svobodě a oslavovat potraty a euthanazie. Okultismus zcela zaujme místo mše svaté.
Mnoho mých ubohých a podvedených dětí se stanou obětí astrologie, věštců, reinkarnace, vyvolávání duchů, esoteriky, reiki a duchovního léčitelství. TÍMTO ZPŮSOBEM SE ÚPLNĚ DOSTANOU DO MOCI ZLÉHO. Až se to stane, bude to úloha pro vás, které jsem osvítil, abyste varovali členy své rodiny, rodinné příslušníky, známé a sousedy, ŽE JEJICH DUŠE BUDE ZATRACENA, budou-li chodit na taková místa. Budou vám důvěřovat, neboť se obrátili během Velkého Varování a jejich duše žízní po Mně.
Mé drahé děti, budete-li chtít ve Mně zůstat, NEPŘIJÍMEJTE POZEMSKÉ VÝHODY, neboť vás budou chtít jimi svést. Budou rozdávat peníze, úspěch a moc, ABYSTE SE POSTAVILI DO TÁBORA ANTIKRISTA, A TAK BYLI NAVĚKY ZTRACENI! Raději si vyberte bídu a chudobu, abyste si mohli zachránit tělo a duši. Snažte se od toho odradit i své okolí. KDOKOLI PŘIJME JEJICH ODMĚNU, TEN SE automaticky VYDÁ ĎÁBLU.
Moje drahé děti, moji drazí milovaní, teď bych chtěl vám říct o tom, co nejvíc bolí mé svaté srdce. Tím je pronásledování, které vás čeká. Zdržujte se hodně doma, každý den přijímejte DUCHOVNÍ PŘIJÍMÁNÍ, opatrně se účastněte mší svatých, které jsou slouženy v úkrytech, hodně se modlete a s úplnou dětinskou odevzdaností svěřte sebe samé Mně a mé svaté Matce.
Dostanou-li se někteří z vás do rukou pronásledovatelů, mějte na paměti, že když jsem byl zajat, choval jsem se odvážně, neprosil jsem o milosrdenství, nenaříkal jsem nad sebou, abych byl propuštěn, ale jako tichý beránek jsem šel mezi vlky. Bude-li třeba, následujte Mě a NIKDY MĚ NEZAPÍREJTE! Můj Duch Svatý vás učiní neuvěřitelně odvážnými. Na vaše ústa položí slova, která máte říct, až se vaši pronásledovatelé budou vás vyptávat.
Budete-li v rukou nepřátel, Já svým plamenem lásky probudím ve vás takovou lásku, že nepoznáte sami sebe. V čase, kdy vám předávám toto učení, můj Nebeský Otec stojí vedle Mne a každému z vás, po jednom, odstraní vaše poddajná a bázlivá srdce a na jejich místa vsadí MOJE ODVÁŽNÉ, OCHOTNÉ A OBĚTAVOSTÍ HOŘÍCÍ BOŽSKÉ SRDCE. Přijměte je do sebe a začněte od tohoto okamžiku, ať ve vás tluče moje Vykupitelské srdce. Nechť odejde strach, nechť odejde slabost! Žehnám vám silou nadpřirozené odvahy ve jménu Otce i Syna i Ducha Svatého.
Váš Ježíš